Wednesday, September 26, 2012

Bahan-bahan yang terkandung dalam produk As Beauty

As Beauty adalah produk rawatan kulit muka. Menggunakannya anda perlukan kesabaran. Proses rawatan perlukan masa. Jangan ler berharap sehari pakai, kulit dah jadi cantik.

Kulit kita memang terdedah kepada pelbagai kotoran sebab tu boleh jadi jerawat, pori-pori terbuka, resung dll. Sebab tu pelbagai produk berada dipasaran dari yang mahal hingga le murah. Bila kita beli produk mesti kita nak tau bahan-bahan yang terkandung di dalamnya. Di sini saya akan senaraikan bahan-bahan yang digunakan untuk produk As Beauty Set 3 in 1 seperti yang dimaklumkan oleh pengeluar untuk pengetahuan bersama. Nanti senang ler kepada sesiapa yang berminat buat keputusan.

Sabun:

Sodium cocoate/sodium strearate (garam mineral) sucrosa, glycerin, madu dan extract buah-buahan.

Krim Siang:

Curcuma xanthorriza root extract, curcuma longa root (kunyit), castor/minyak zaiton, cucumis sativis/timun.

Krim Malam:

Sulfur (air belerang gunung), pachyrrhizus erosus seed extract (yam/keladi), cucuvis/timun, castors/olive oil esters, serbuk mutiara air tawar, extract bengkuang, tocopherol (vitamin E).

Dah tahu isi kandungan As Beauty, HALAL plak tu ditambah dengan diluluskan oleh KKM, oleh itu gunalah tanpa was-was. Sekiranya berminat, sila hubungi saya Fatimah hp: 019-5503810.

No comments:

Post a Comment